Linesciense

Linesciense

ارایه مقالات برتر
Linesciense

Linesciense

ارایه مقالات برتر

گام های ایده پردازی

مقدمه

این مقاله با عنوان گام های ایده پردازی تکنیک ها و اصول ایده پرداز شدن و فروش ایده را بیان می کند.

چگونه ایده پرداز شویم؟

برای ایده پرداز شدن لازم نیست که یک شخص خارق العاده باشیم .بلکه باید به خوبی به محیط اطرافمان نگاه کنیم و ببینیم چه مشکلاتی در زندگی روزمره ما وجود دارد؟با کشف مشکلات اولین گام ایده پرداز شدن را برمی داریم.در مرحله بعد شما باید با استفاده از امکانات کمی که در اختیار دارید مشکل را به صورت خلاقانه حل کنید،‌یعنی شما باید بین مشکلات و امکانات و راه حل ها ارتباط برقرار کنید تا ایده را تولید کنید.

پس برای ایده پرداز شدن دو گام کافی است :‌کشف مشکلات ‌‌‌-استفاده از امکانات ساده با رعایت این دو مرحله و کمی خلاقیت ایده تولید می شود.

چگونه ایده خود را بفروشیم؟

در مرحله بعد از ایده پردازی و ایجاد ایده شما می خواهید ایده خود را بفروشید اما نمی دانید چکار کنید؟

برای این کار ابتدا باید ایده خود را به اطرافیان خود معرفی کنید،‌تا آنها از این محصول ن ظهور استفاده کنند.پس از استفاده توسط این افراد اگر افراد از ایده های شما رضایت مند باشند باعث می شود آن ایده را به دیگران هم معرفی کنند و دیگران هم برای خرید ایده به شما مراجعه کنند.

به این صورت اولین گام های کوچک فروش ایده تان شروع می شود. بعد از استقبال زیاد اطرافیان و کسانی که از ایده شما رضایت مند بودند ،شرکت هایی به دنبال شما می آیند تا ایده های شما را برند کرده و تجاری سازی کنند و اینگونه سود بزرگ شما حاصل می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.